Justin Bieber Türkiye Fan - Justin Bieber
Türkiye'nin en kaliteli Justin Bieber Fan sitesine hoşgeldiniz.
Sitemizden yararlanmak için üye olunuz.Eğer üye olduysanız lütfen giriş yapınız.



 
AnasayfaAnasayfa  GaleriGaleri  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Hangi Ara

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
YazarMesaj
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Cuma Ağus. 06, 2010 8:11 pm

smyye1 demiş ki:
Dewammmm cnm
beyenmene sewindim canım
diqer bölüm 3 yorumdan sonra koymayı düşnüyorum =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
smyye1
Foruma Alışan Üye
Foruma Alışan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 36
Nerden : İstanbul
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 07, 2010 11:14 am

Yaaa şmdii koysn cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 07, 2010 11:14 am

Daha yazmadım ki Kusra bkmayın :^(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
smyye1
Foruma Alışan Üye
Foruma Alışan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 36
Nerden : İstanbul
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 07, 2010 11:17 am

ok cnm yazz birann öncee
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 07, 2010 11:18 am

tşk edrim ama heycanlı olmasını istiyorum o yüzdn geç yazabilirm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
smyye1
Foruma Alışan Üye
Foruma Alışan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 36
Nerden : İstanbul
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 07, 2010 11:20 am

Ok cnm bişey sorcam ya bu dier sitee dediklerii hngi site
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 07, 2010 11:21 am

burdan werremem link atmak yasak kusura bakma
bn ztn o sitedn engellendim siteyi çalmışlardı
geri almışlar ama siteyi çalanlar beni engelediqii çin giremiorm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
smyye1
Foruma Alışan Üye
Foruma Alışan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 36
Nerden : İstanbul
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 07, 2010 11:24 am

Msn ekledm kbl edrmsn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Paz Ağus. 08, 2010 3:02 pm

Yazarın aqzından

L:Sabahın köründe ne bu zır zır zır işqence gibi ya kim arıyo acaba.
Ramiymiş sabahin köründe ne istiyosa
R:Alo Leyla rahatsız etmedim dimi ??
L:Yok canım ben hep sabahın köründe bi delinin beni aramasıyla uyanırım.
R:Tamam ,mesaj alınmıştır özür dilerim
L:Tamam özür dileme fastını boş wer şimdi sabahın köründe ne olduda aradın beni ??
R:Dün konserden sonra nereye kayboldun??
L: Şimdi anlatamam uzun hikaye sonra anlatırım bi ara bize gelirsin
R:Tammm .) Ne zaman qeleğim
L:Bu gün olmaz işim war yarın saaat 14:45 te qel
R:Tamam anlaştık bay
L:Başbaş

Leyla'nın aqzından
Ramiyle konuştuktan sonra bir dış aldım dişlerimi fırçaladım kahvaltı yaptım kıyafet seçtim ; üstüme mor boyundan baqlamalı bi tşört ,altıma kot mini etek giydim .Sıra makyajlardaydı fazla makyaj sewmediqim sadece göz kalemi ve çilekli parlatıcı sürdüm.
Saçlarım dümdüz olduqu için düzleştirme gereği duymadım .
Telefonumu eteqimin cebine koyup evden çıktım.
Cafeye geldim ama Justin yoktu saate baktım saat 12:15 ti
Kendime bi nescafe söyledim
Justinde 5 10 dk sonra geldi .
J.Geç kaldım galiba özür dilerim
L:Hayır sen qeç kalmadın ben erken geldim
J:Peki tamam ne içersin
L:Bi ice tia
J:TAmam,qarson bize bi ice tia bi tanede sprite
Garson:Buyrun efndm
L,J: Teşekkürler
J:Bana biraz kendinden bahsetsene ??
L:Nasıl yani??
J:Neler ypmaktan hoşlanırsın ?
L:Dans etmekten ,müzik dinlemekten ve şarkı söylemekten ama sesim çok kötüdür .
J:Hmm. bi şarkı söylermisin
L:Hayır saol herkesin içinde rezil olamam .
J:Ozaman qel bnmle !!
L:Heyyy!! dur bi dakika daha hesabı ödemedik
J:Üstü kalsın ,dedi we garsona 50 dolar bıraktı :p
Justin'in arabaısnı bindiler ve yaklaşık 1 saat hiç konuşmadılar Leyla arada nereye gidicez diye sordu ama Justin '' süprizz '' dedi
J:Geldikk
L:Hele şükürr
Leyla'nın aqzından
Aman tanırm bura çok güzel biyer burası...


Kızlar bi iki gün giremiycem haberiniz olsun evde yokum teyzemlere gidicem gelince 1/2 bölüm yazıp sezon finali yapıcam sanırım okunmuyo FİNAL de yapabilirim umarıım beyenirsiniz iyii okumalar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
smyye1
Foruma Alışan Üye
Foruma Alışan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 36
Nerden : İstanbul
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Ptsi Ağus. 09, 2010 12:22 am

Çok güzel canım final yapma sakın
Dewam et
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Ptsi Ağus. 09, 2010 8:25 pm

saol cnm
ama pek okuyan olmadıqı için ypmyaıd düşünyorm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
sedabieber
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 100
Nerden : Bieberland ;)
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Çarş. Ağus. 11, 2010 11:26 am

sakın final yapmaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
huzur
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 1
Nerden : istanbul
Yaşınız : 23

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 14, 2010 11:04 pm

okuyorzzz yaa dewammm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sedabieber
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 100
Nerden : Bieberland ;)
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Ptsi Ağus. 16, 2010 5:39 pm

biz okuyoruz yaa ve bu benim en sevdiğim hikaye
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Çarş. Ağus. 18, 2010 3:23 pm

kızlar yorumlar için thank you 3 bölüm daHA YAZDMDA koyamıyorum şu an evde deqil arkadaşımdayım innernetimiz kesildiqi içinde y.b. koyamadım k.bkmayın
adanadan dönünce koyarım bye kendinize iyi bkm :-*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
maqicaL
Foruma Alışan Üye
Foruma Alışan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 27
Nerden : Tekirdağ
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Çarş. Ağus. 18, 2010 11:37 pm

KesinLikLe FinaLı yapma super gidiyorr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sedabieber
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 100
Nerden : Bieberland ;)
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Perş. Ağus. 19, 2010 10:39 am

bncede
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Cuma Ağus. 20, 2010 4:24 pm

thank you kızlar _D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
maqicaL
Foruma Alışan Üye
Foruma Alışan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 27
Nerden : Tekirdağ
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 21, 2010 12:00 am

Devam ETseenn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 21, 2010 11:09 am

ßen Adana/Ceyhandayım
defterim Adanada bu gün köye geçiçem o zmnwalizimide alıcm köyde arkimde net war orda girip koyicam ;D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
myl345
Foruma Alışan Üye
Foruma Alışan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 27
Nerden : türkiye
Yaşınız : 20

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 21, 2010 12:24 pm

süper devam ett ne olur çok merak ettim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
qwz~JusTinn`
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Nerden : heRyeRdnxD
Yaşınız : 22

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Perş. Ağus. 26, 2010 12:40 am

dwam etsn artk hadii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
qwz~JusTinn`
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Nerden : heRyeRdnxD
Yaşınız : 22

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Ağus. 28, 2010 3:57 am

suna bak hlâ yokk

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
leyla naz
Justin Üyesi
Justin Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : Justin^m in olduqu heryerden <3
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    C.tesi Eyl. 04, 2010 8:27 pm

Kızlar bn su an adanadaym ist.e p.tesi qeçiçem bizde net yok y.b. 2 hafta yazaiycam boş yere istemeyin hepinize ii akşmlar bye
kuzimle tartıştık aramızı düzeltirsem ayzabilrim herşey ßeyza ya bqlı yani by .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://justinbieberfan.justboard.net/hikayelerimiz-f54/hanqi-ara
mly345
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 11
Nerden : türkiye
Yaşınız : 19

MesajKonu: Geri: Hangi Ara    Salı Eyl. 21, 2010 7:59 pm

dvm sper öldm mrktnnn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Hangi Ara    

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Hangi Ara
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 Similar topics
-
» doktorlardan hangi karaktersin?
» Hangi Efsun Ne İşe Yarar?
» Geniş Aile Dizi Çekimi
» Dore Ürünleri Hangi Kargoyla Geliyor???
» Siz hiç böyle bir bayrak gördünüz mü?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Justin Bieber Türkiye Fan - Justin Bieber :: Üyelere Özel :: Hikayelerimiz-
Buraya geçin: